יום שני, 23 במאי 2011

פעם ראשונה שאני לפני מצלמה

צריך הרבה אומץ בשביל לעשות את מה שאני עושה עכשיו. ככה, בלי תאורה מי יודע מה, בלי סטיילינג, איפור, שיער, ציפורניים, בלי חצובה ובלי טייקים. אפילו בלי הכנה. ככה סתם, ביקשתי מחברה שתצלם אותי במפגש הבוקר של קבוצת bni קיסריה, ולפני שאני מתחרטת, החלטתי ללכת על זה, ולפרסם את הצילום.
מקרה שהיה כך היה- התבקשנו, בלי כל הכנה מראש, כל אחד מהנוכחים, להקשיב לסיפור ההיפוטתי (אך שבהחלט יכול להיות אמיתי) הבא, ולהגיד, ב-60 שניות,  "איך/במה אני יכול לעזור לזוג מהסיפור". מה השירות שלי, או מה מהמוצרים שלי אני יכול להציע להם?
הנה הסיפור לפניכם

 כל אחד מכם יכול לחשוב ולתת תשובה מעצמו.
הנה מה שאני אמרתי......


6 תגובות:

  1. Very creative 60 seconds. Nice video too. A media star in the making!

    השבמחק
  2. דיויד, תודה רבה על התגובה המפרגנת.

    השבמחק
  3. אכן, כל הכבוד על היוזמה - שיעור מאלף נתת לנו..

    השבמחק
  4. הי ורד, כל הכבוד. ממש דוגמא.
    במחשבה שניה, זה לא חוכמה כל כך. את ניראת טוב...

    השבמחק
  5. הי ורד,
    יופי של הצגה עצמית

    השבמחק
  6. הי ורד,
    בדקה אחת הצלחת להעביר את המסר בצורה טובה ביותר ואת הרצון לשמוע לדעת יותר.... בהצלחה.

    השבמחק