יום רביעי, 26 באוקטובר 2011

חשבתם שנפטרתם מזה, מה?



חודשיים של שקט ועדנה הסתיימו להם זה לא מכבר.
לכל מי שהיה באופוריה, ששכח, שהדחיק- המציאות טופחת עכשיו על פניו.

חשבתם שנפטרתם מזה, מה? סיפרתם לכל מי שמכיר אתכם שדווקא עכשיו הכל בסדר. שיש הקלה, ואתם מרגישים טוב...

שכחתם, מה? שכחתם שכל שנה זה חוזר?! שכחתם שאי אפשר לטאטא את זה מתחת לשטיח, וגם אם יש לכם הפוגה של כמה שבועות, זה יחזור עם השרב הראשון?! עם משב הרוח המלא אבק וחלקיקים?! הדחקתם את זה, מה?!

לא יעזור לכם. האלרגיה שלכם כאן. היא כאן ועכשיו, במלוא עוצמתה, כמו כל שנה בסתיו. כמו כל שנה באביב. לא תוכלו לברוח מזה.

אתם יכולים עכשיו לרוץ לרופא, ולחזור לקחת את כול מערך התרופות שאתם מכירים, שממילא לא ממש עוזרים לכם. אתם יכולים לחתום קבע על כול סוגי הטישיו שקיימים בסופר פארם. אתם יכולים גם לחזור לקטר.

לא יעזור לכם. כי אם לא תטפלו באלרגיה שלכם מהשורש, היא תמשיך לרדוף אתכם. להציק, לדגדג באף, לשרוף בעיניים, למצמץ, לעלף, לעצבן. לגרום לכם לאי נוחות, לאי שקט.

אז מה שאתם רוצים. תבחרו. להתעלם ולסבול, או לקחת החלטה ולנסות להתגבר על זה, לטפל בזה מהשורש?
אני יכולה רק להציע. הבחירה- אצלכם.

אני מציעה לכם שתי הצעות, שלא תוכלו לסרב להן. אם תרצו, כמובן. אני לא אכריח אף אחד מכם לעשות שינוי ולהחליט שהגיע הזמן להרגיש יותר טוב...

שתי ההצעות שלי לא יעלו לכם אפילו לא אגורה אחת. הכי גרוע שיקרה לכם אם תיקחו אותן- זה שהן עלולות, או עשויות, באמת לשפר את מצבכם. איך שאתם רוצים.

הראשונה- זה להוריד את המדריך החינמי שלי, שמספר את הסיפור האישי של עם אלרגיות, ואשר יחשוף אתכם לאפשרות המדהימה והעוצמתית להשתמש בהומיאופתיה קלאסית ככלי ריפויי לאלרגיות שלכם.

זה ממש כאן, בקישור הבא:


השנייה, זה להצטרף אליי ביום חמישי, ה- 10.11, לשיחה אינטרנטית מרתקת, שבה אני מארחת את ג'וד וילדר, נטורופתית מהמעלה הראשונה ומטפלת בצמחי מרפא. ג'וד ואני נסביר את הגישה הטבעית לטיפול באלרגיות, ונענה על כול השאלות שלכם בשידור חי.

כל הפרטים על הוובינר- בפוסט הבא.

יש למה לחכות!!!

להשתמע,

ורד.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה