יום רביעי, 2 בנובמבר 2011

איך ניתן לטפל באלרגיות ולרפא אותן מן השורש



עונת האלרגיות כבר כאן. מי שמכיר את זה, יודע היטב על מה אני מדברת.

אלרגיות זה הסיפור האישי שלי. ממנו ובזכותו הגעתי אל ההומיאופתיה.

אלרגיה, גורמת סבל רב מאד לסובלים ממנה.

החל מעיקצוצים קלים, דרך גירודים מטורפים, נזלות (מהאף ומהעיניים), התעטשויות, פריחות, כאבי ראש ומה לא דרך שיבוש אמיתי של חיי היום יום ופגיעה משמעותית באיכות החיים

ואפילו, לא עלינו, היא עלולה להסתיים במוות (כפי שכמעט וקרה במקרה שלי).

בדרך כלל, לרפואה המערבית אין מה להציע.

כלומר, יש-

המון תרופות. מכל מיני סוגים:, כדורים, תרסיסים, משאפים ומזרקים,
אבל אין לה דרך לרפא את האלרגיה, וגם לא ממש לזהות למה אתה באמת אלרגי.

הפעם אני מביאה לכם נקודת מבט חדשה,
מציעה פתרון שעשוי לעבוד לרבים מכם.

אני מזמינה אתכם להצטרך אליי לוובינר מרתק וחד פעמי
שבו אני מארחת את ג'וד וילדר, נטורופתית ומטפלת בצמחי מרפא.
ג'וד ואני נשוחח על אלרגיות, על הגישה הטבעית לטיפול בהן, ונסביר יחד:

  • מהי בכלל אלרגיה? מהי אי סבילות למזון? האם יש קשר בין השניים?
  • מהם הסימפטומים המרמזים שמדובר באלרגיה?
  • יצד מבינה הרפואה הטבעית את האלרגיות?
  • האם יש משהו שניתן לעשות עוד לפני שפונים לרופא?
  • האם ישנה דרך לטפל באלרגיות ללא תרופות? (ברור שיש. אחרת לא הייתי מקיימת את הוובינר...)

הוובינר יועבר בשידור חי. ההשתתפות בו אינה כרוכה בתשלום (!).
כל שעליכם לעשות הוא להירשם,
ומייד תקבלו מאיתנו לתיבת המייל שלכם קישור עם גישה ישירה להרצאה.
מתי כל זה קורה?
ביום חמישי, ה-10.11.11 בשעה 21:00
איפה?
אצלכם בבית, במקום שהכי נוח לכם, עם או בלי כוס קפה.
כמה זה עולה?
ההשתתפות בוובינר הינה ללא תשלום!
כל שעליכם לעשות הוא להירשם, ומייד תקבלו מאיתנו קישור עם גישה ישירה לוובינר.
נ.ב.
בוובינר הקודם, רבים פנו אליי ושאלו אם יש שידור נוסף. אז זהו. שלא. הוובינר הוא חד פעמי, ולכן, אם לא תבואו, לא תדעו מה היה שם....
מכיוון שמדובר בתוכן שעשוי לחולל שינוי משמעותי ואמיתי בחייהם של הסובלים מאלרגיות (ותאמינו לי כשאני אומרת "סובלים"), אני מעודדת אתכם להעביר מייל זה הלאה, לבעלי עניין בנושא. הם בוודאי יודו לכם.

הנה הקישור לרישום




שתף בפייסבוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה