יום חמישי, 23 ביוני 2011

הפעם אני צריכה את עזרתכם בשאלון קצר, וגם נותנת לכם מתנה שווה במיוחד


שלום ,
הפעם אני זקוקה לעזרתך.
בכדי שאוכל לתת מענה מדוייק לצרכים האמיתיים של הורים בשאלות הנוגעות לבריאות ילדיהם, עליי להבין מהם הצרכים האמיתיים הללו.
בנוסף, אני יודעת בוודאות שתשובתי לאחד תעזור מאוד לאחר, ולכן חשוב לי מאד שתעבירו מייל זה למכרים שלכם שגם להם יש ילדים, וסביר להניח, שגם הם, בדיוק כמוכם, ישמחו לקבל מענה לסוגיות שמטרידות אותם בתחום בריאות הילדים. תוכלו גם לשתף בכפתור הפייסבוק, כדי שעוד אנשים יוכלו להפיק תועלת מתוכן זה. ללא ספק הם יודו לכם!
אשמח אם תקדישו דקה לעזור לי.
בכדי שאוכל לתת מענה רחב ככל האפשר, ובכדי שאוכל באמת לייעל את שרותי אני מבקשת שתכנסו לקישור הבא ותענו על שאלון קצר מאד בתחום בריאות הילדים.
היכנסו לקישור הבא, ומלא/י את השאלון:
ולא פחות חשוב:
בתום מילוי השאלון תגיעו מיידית, ללא צורך ברישום נוסף, למתנה מיוחדת מאד ממני. מדובר במצגת בעלת ערך רב, המסבירה את המנגנון הסודי, שאחראי על בריאות ילדינו.
אם אתם רוצים לדעת מהם הגורמים המשפיעים באופן ישיר על הבריאות והחולי של הילדים שלכם, מי "מחליט" מתי הילד יהיה חולה ולמה, ואיך אתם יכולים להשפיע על גורמים אלה- אל תפספסו את המצגת!

שימו לב!
אני ממליצה בחום לצפות במצגת - מדובר בכ- 15 דקות של תוכן איכותי וחשוב!
המצגת החשובה הזו תהייה זמינה לצפייה לשבוע ימים בלבד!!! לכן, לא כדאי להתמהמה!. היכנסו עוד היום, מלאו את השאלון, וצפו במצגת.
מעבר לכך - תקבלו ממני בהמשך חומר רב ומגוון, הכול על מנת לעזור לכם בנושאים הקשורים לבריאות ילדיכם.
הנה שוב הקישור:
ובנימה אישית, בסירטון הפתיח צילמה אותי בתי בת ה-8, שהייתה בימאית פשוט מופלאה, ונתנה לי טיפים איפה ואיך לעמוד, ואפילו עזרה לי "להשתחרר" מול המצלמה.
בלי קשר לצילום שלה, קיבלתי פידבק מקבוצת הפיילוט שלי, שהפתיח לפעמים קצת נתקע. יכול להיות שזה קשור למהירות גלישה, ומאד ייתכן שאצלך זה יעבוד בלי בעייה. אני חושבת, שאם נותנים לזה לרוץ פעם אחת, אפשר אחר כך לצפות בזה בצורה טובה. בכל מקרה, הפתיח קצר, ואחריו המצגת רצה בלי בעיה.
אם מאיזו סיבה לא תהיו מעוניינים לקבל ממני אימיילים נוספים, תוכלו ללחוץ על הקישור ולהסיר עצמכם מרשימת התפוצה.
שיהיה סוף שבוע נפלא
ורד
שתף בפייסבוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה