יום שבת, 18 ביוני 2011

לעבור את הקיר, ושזה יהיה כמו שאני אוהבת!


מזה 4 שבועות שאני עובדת על פרוייקט כלשהו.

אני רוצה לתת לקהל שלי תכנים איכותיים, מסקרנים, חדשניים, מעוררים. זה דורש הרבה מאד יצירתיות, הרבה מחשבה, להיות קצת רעיונאי, קצת קופירייטר, קצת איש טכני, קצת צלם, קצת עורך, קצת סופר, ועוד קצת מזה וקצת מההוא וקצת משניהם גם יחד. אפשר לשים על המילה 'קצת' מרכאות, כי זה לא באמת כל כך קצת.

בין לבין, אני צריכה גם להיות אמא, לדאוג לבית ולילדות. שהאוכל יהיה מוכן בזמן, ושיהיה מזין- כמו שאני אוהבת וטעים- כמו שהן אוהבות. בשביל שזה יקרה, צריך לערוך קניות בזמן- לנסוע לסופר, לנסוע לחנות האורגנית. גם צריך שיהיה להן מה ללבוש. כשעשיתי "חורף/קיץ" בארונות, הסתבר שלגדולה אין מספיק בגדים, ואחותה, שתהיה בריאה, גדלה מאד והכול כבר קטן. אז צריך לנסוע לקנות להן בגדים. אחר כך, גם צריך לחזור לחנות, כדי להחליף את כל מה שלא התאים. ואז הודיעו מבית ספר, שיש יום מים. הגומי של הבגד ים משנה שעברה שכח שהוא מגומי, אז נסעתי לקנות בגד ים חדש.

3 חברות הזמינו ל-4 ימי הולדת, אז צריך לקפוץ לחנות לקנות מתנות. כל פעם לילדה אחת, כי ההזמנות לא הגיעו באותו יום.

הסל כביסה כבר עולה על גדותיו, ואין להם תחתונים נקיים, אז צריך להספיק גם לכבס.

העוזרת החדשה הבריזה בבוקר, וצריכים להגיע הנה מטופלים, כי הקליניקה בבית, ואני אוהבת שהבית "מתוקתק", אז אני צריכה גם להספיק לנקות את השירותים ולשטוף את הרצפה.

בין לבין, תוציאי את הכלבה, קחי את האוטו לרחיצה, תכיני הדרכה ומצגת לשבוע הבא, תחליטי על קייטנות ותסעי לרשום, וגם תארגני יומולדת בגן. אחר כך גם בבית.
ולמה שלא נארגן פגישת מחזור?  בכל זאת, עברו יותר מ-20 שנה...יאללה, כן! יהיה גדול!!!!

גם יום חופש אחד לקחנו, כי בכל זאת, צריך להתאוורר. יום טיול.

והטיול הגדול לכבוד יום ההולדת הולך ומתקרב. צריך כבר להזמין. תחליטי איפה למה וכמה.

ומה עם ה"טיול" שהבטחתי לקוראים שלי? וכל הטכנולוגיה הזו!  להחליט על תוכן איכותי שאני רוצה לתת, לתרגם אותו למצגת, לצלם ולהקליט את המצגת, להקשיב לזה ולראות שיצא לי ממש משעמם, אז להקליט את הכול שוב. לצלם פתיח. לא יצא טוב. לצלם פתיח. לא יצא טוב. לצלם פתיח. עכשיו צריך "להדביק" את הפתיח למצגת, אבל התוכנה שיש לי לא יודעת לעשות את זה. אז לכי תמצאי תוכנה שיודעת. יאללה. 3 ימים חיפושים באינטרנט. גם את זה פיצחתי. יצא סירטון ממש מוצלח. עכשיו תעלי אותו לרשת. הוא כבד. תורידי תוכנה שעוזרת לעשות את זה. הצליח לי.

אני רוצה לדעת מה באמת מעניין את הקהל שלי, אז אני רוצה להוציא סקר. אין בעיה. אפשר לעשות את זה דרך "גוגל דוקס". מה זה? "גוגל דוקס". יומיים להבין. יש סקר. עכשיו- איך מחברים בין הסקר לסרטון? אני רוצה לתת את הסרטון במתנה למי שייענה על הסקר. יומיים להבין. התחבר.

עכשיו תעלי את הכול לאתר שלך. זו פלטפורמה מאד פשוטה. שעה עבודה, ויש לך הכול. רק לפני כן, תעשי קורס של שנה ב html. יודעים מה זה? גם אני לא.

טוב, הכל על הרשת. עכשיו רק תזמיני את הקוראים שלך לראות. איך? דרך מערכת דיוור. אבל עכשיו מוצאי שבת, הם לא עובדים שם במוצאי שבת. לא נורא. תחכי למחר. ייפתחו את התמיכה, דברי איתם.

בינתיים אני שמה לב, שכבר שבועיים לא שלחתי שום דבר חדש. 

וככה נולד הפוסט הזה.

שמעתי פעם שקירות של לבנים הוקמו רק כדי לבדוק עד כמה אתה נחוש לעבור אותם.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה